zondag 23 december 2012

Hey hey

Weer een tijdje geleden wanneer ik nog een artikel heb geschreven. Weinig inspiratie en vooral weinig tijd, geven als resultaat, het verwaarlozen van mijn blog. Vandaag maak ik daar echter verandering in. Het is bijna eind december en dus ook bijna de start van het nieuwe jaar 2013.

Het is weer tijd voor een nieuwe Creatilicious. Dus ben ik vandaag eens in mijn knutsel doos gekropen. Want ik heb al meer dan een jaar een zilveren zakhorloge, gekocht bij ZEB. Het is een vrij simpel model, maar toch zo leuk. Ik gebruik het vooral in mijn danslessen. Zo kan ik perfect mijn les timen en heeft het nog wel een leuke look.


Het enige dat mij nog rest is een zakje om hem in te stoppen. Dus ben ik eens in mijn rommel doos gedoken en vond daar nog een restant van een suikerbonenzakje. Heb het stof volledig gebruikt en ben dan beginnen na te denken wat ik er mee kon doen.
Dit had ik zeker allemaal nodig.


Eens ik alles had, kon ik aan de slag gaan. Eerst en vooral de randen afwerken, slordige draden aan de rand ben ik helemaal niet voor. Eens dat klaar was een smalle opening laten waar ik draad kon doorheen steken. Dan heel het vierkant tot die opening dichtnaaien en ik had al een zakje. Dan ben ik een draad met bolletjes in gaan maken. Door de opening trekken en bevestigen. Eens dat klaar was nog een rekker en een kliksysteem aannaaien en het was klaar. Zie hier dan het uiteindelijke resultaat.



Zo wat vinden jullie ervan?

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten