zaterdag 20 oktober 2012



Hey Hey

Wat heb ik genoten van mijn dagje vandaag. Het was geen overweldigend super weer, maar je kon er wel van genieten. Geen regen geeft meer reden om het fototoestel boven te halen. Ik wilde daarom mijn eerste artikel wijden aan de eerste Foto Frame. 

Op deze blog maak ik enkel een selectie van de foto's, maar wil je graag nog meer zien. Aarzel dan niet en bekijk zeker mijn foto website.

Nu terug even naar het artikel van vandaag. Ik ben vandaag gaan rond wandelen in een gezellig tuintje in Belgïe en ben een aantal leuke plantjes tegen gekomen. Het zou zonde zijn moest ik ze niet met jullie delen. Ik wel een kleine selectie gemaakt, anders werd het wat overdadig.





Je ziet het goed, het zijn paddenstoelen. Ongelofelijk hoeveel verschillende soorten er bestaan en dat deze dan allemaal in één tuin aanwezig kunnen zijn.

Omdat ik niet alleen graag foto's trek, maar ze ook graag bewerk. Toon ik jullie hieronder een aangepaste versie. 



Wat vinden jullie van deze schattige paddenstoelen? Hebben jullie er ook een aantal en zo ja welke?

Groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten